Augustus 2013: stilstand of grote stap?

aegon-1aegon-6

In juli is het wachten op Ruud Koornstra, die de afspraak met Peter Bakker heeft toegezegd te zullen maken. Verder ligt BrandsUnited een beetje stil. Zomervakantie. Maar ook iets anders. Het hele proces – zo zeg je later – gaat in golven.

Augustus breekt aan. Via Ronald van Liemt krijg je de mogelijkheid je idee bij de CEO van Aegon, Marco Keim, te pitchen. Omdat Aegon een strak PR-beleid voert, ben ik niet bij de presentatie om foto’s te maken. Na de pitch gaan we lunchen en vertel je me hoe het gegaan is. Er is een klik, het is een goed gesprek. Jullie verkennen de mogelijkheid om Aegon in te zetten als sponsor. Marco Keim geeft aan dat hij wat tijd neemt om erover te denken.

En daar doe je het weer mee. Ik heb bewondering voor je vasthoudendheid – en voor de manier waarop vol blijft houden, steeds uitgaande van het positieve. En eigenlijk heb je daar ook alle reden toe, gezien het feit dat je nu weer bij de CEO van Aegon aan tafel hebt gezeten!

aegon-7

De complete set foto’s vind je hier: https://app.box.com/files/0/f/1108039010/themakingofbrandsunitedmetmuur

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s